2013-ban is megrendezték a MagyarBrands programot, mely keretén belül a Szakértői Bizottság tagjai idén negyedszer választották meg Magyarország legkiválóbb márkáit.
A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkon kívül is. A MagyarBrands márkákhoz kapcsolt értékek olyan kézzel fogható előnyt jelenthetnek a magyar és nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek megbízhatósága és elismertsége is növekszik a vásárlók szemében.
A márkákat a bírálók számszerűsíthető kritériumok alapján: tradíció, menedzsment, foglalkoztatottság, tulajdon, reputáció, identitás szerint pontozták és rangsorolták a hét szempontot mérő MagyarBrands-indikátor súlyozott átlagszámításával. Az ismertség pontszámot a GFK piackutató intézet által végzett fogyasztói kutatás eredménye adta.
A MIRELITE márka a fogyasztói felmérés eredményeként az előkelő 49. helyezést érte el.
Source: Mirsa