2014 június 19-én a MIRELITE MIRSA Zrt. látta vendégül a Magyarok a Piacon Klub rendezvényét.
Neves hazai kis-közép és nagyvállalatok tulajdonosai, vezérigazgatói, marketing és kereskedelmi vezetői látogattak el Albertirsára ezen a napon, hogy először a MIRELITE MIRSA Zrt. ügyvezető igazgatója Losó Viktor és marketing igazgatója Sánta Zoltán által bemutatott prezentáció majd egy beszélgetés keretében a márkázás rejtelmeiről osszák meg egymással tapasztalataikat.
A klub tagjai ezután a gyorsfagyasztó üzemben tettek látogatást, végül egy a MIRELITE márka termékeiből készített nagy sikerű kóstolóval zárult a rendezvény.
Kattintson a galériáért (31 kép)
A Klubról…
… a hazai piacon kimagaslóan eredményes, jól bevezetett névvel bíró, magyar tulajdonú, kis- közép- és nagyvállalatok kezdeményezésére alakult meg azért, hogy segítse a magyar vállalkozói középosztály létrejöttét.
Fő célja az egymástól tanulás, a Magyarországon fellelhető, kiművelt emberfők értékteremtő tudásának megszerzése, az egységes fellépés a mindenkori állam, illetve a piac irányában – az információk és az érdekek becsatornázása.
Az egyes tagok önálló eredményeinek köszönhetően az új civil szerveződés már az induláskor az ország gazdaságában meghatározó erőt képviselő, annak fejlődését befolyásoló csoportot alkotott.
A Magyarok a Piacon Klub tagsága ma a magyar tulajdonú vállalatok elitje: egy markáns „arcéllel” bíró, a feltörekvő cégek számára példamutató kör.
A Klub nem szakmai szövetség, de célcsoport és elsődleges partner a szakpolitikai szövetségek, illetve a mindenkori kormányzat számára egyaránt. Vitathatatlan érdeme, hogy – legyen bár szó cégfinanszírozásról, műszaki vagy humán infrastruktúráról, külkereskedelemről vagy akár jogszabályi környezetről – megteremtette a közvetlen dialógus lehetőségét a vállalkozásfejlesztésben érintett szervezetek, intézmények és a „vállalkozói középosztály” között.
Source: Mirsa