A korábbi évek hagyományait követve immár kilencedik alkalommal startoltak a COOP Rally versenyzői „A minőségi magyar termékekért” kétnapos szakmai túrán, idén szeptember 11-13. között a nyugat-magyarországi régió érintésével.
A verseny záróeseményén elhangzott: a minőségi magyar termékek piacának erősítése az élelmiszergazdaság minden szereplőjének érdeke.
„Mára a Coop Rally az élelmiszer-feldolgozók és a COOP közös, szakmai ünnepévé vált, amely lehetőséget jelent a bemutatkozó vállalatoknak arra, hogy a vendégek fogadásával megismertessék tevékenységüket a közvéleménnyel” – fogalmazott a Sárváron megtartott záróeseményen Csepeli Lajos. A CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke hozzátette: a Coop Rally-n ma már rangot jelent házigazdának lenni.
Csepeli Lajos szerint az idei rendezvényen is bebizonyosodott, hogy a COOP partnereivel szorosan együttműködve, a kis- és közepes vállalkozások bevonásával kívánja építeni jövőjét.
A zárórendezvényen kiosztották a Coop Rally idei díjait is. A versenyt a Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. csapata nyerte, a második a Szent Imre Pincészet Kft., a harmadik a Metsa Tissue Hungary Kft. csapata lett, a legjobb médiaversenyzőnek járó díjat pedig a Net Média Zrt. kapta. A szervező Sky Csoport különdíját a Sole-Mizo Zrt. érdemelte ki az eseményen felszolgált Túró Rudi tortáért, míg a Magyar Olimpiai Bizottság különdíjasa az AGIS Fire & Security Kft., a Földművelésügyi Minisztérium különdíjasa pedig a Sió-Eckes Kft. lett. A MIRELITE MIRSA Zrt. az előkelő 7. helyen zárta a versenyt.
http://www.coop.hu/ix-coop-rally-minosegi-magyar-termekekert/
Source: Mirsa